5 stvari, ki naj jih podjetniki ne zanemarjajo na socialnih omrežjih

Socialna omrežja so postala priljubljeno marketinško orodje za nove in še ne izkušene podjetnike. Vzpostavitev sistema in pridobivanja sledilcev terja zgolj čas, za dokaj normalno ceno pa se oglaševanje lahko tudi razširi. Ker pa vam ne zagotavlja gotovega zaslužka in uspeha, navajamo na kaj vse morate biti pozorni na socialnih omrežjih.

Je dolgoročna investicija.

Čeprav so rezultati  hitro vidni, morate biti pozorni, da gre tu za proces, ki terja čas in pozornost. Včasih lahko traja kar nekaj časa pred prvo ali naslednjo prodaja, tudi mesece. Pomembno je, da ste aktivni in da ne obupate.

Po vsej verjetnosti niste prvi s takšno idejo.

Zunaj je polno konkurence in možno je, da so vaše potencialne stranke že povezane z njimi. Zato je ključno, da poiščete nekaj kar je skupno samo vam in s tem pokažete drugačnost. Naredite raziskavo, s katero boste ugotovili, kaj in na kašen način počne vaša konkurenca, ter skušajte ugotoviti v čem ste lahko boljši.

Številke niso vse!

Ne obremenjujte se, če število sledilcev pade. Ne zanašajte se na njihovo število. Ni nujno, da so vsi potencialni kupci.

Ne rečejo jim družbena omrežja zastonj.

Povežite se z vašimi sledilci. Sprašuje jih in jim odgovarjajte na vprašanja. Zahvalite se jim za deljenje, odzovite se na njihove komentarje, pripombe. V njih skušajte videti prijatelje, družino.

Kombinirajte socialno omrežje z ostalimi načini oglaševanja.

Socialna omrežja nudijo boljše rezultate v kolikor jih uporabljate skupaj z drugimi strategijami. Pomaga vam pri krepitvi vaše spletne prepoznavnosti.

About the author

urednistvo

View all posts

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja